• Adres do korespondencji - Redakcja "Naszej Gazety" 01-125 Warszawa 102 Skrytka pocztowa 13 godziny pracy: 9.00 do 17.00 (pon. - pt.)
  • (22) 877 25 67 (22) 877 25 66

     

    Dziś jest : 27 listopada 2021 Imieniny : Waleriana, Wirgiliusza, Ody

  • Menu

    PŁATNE PARKOWANIE NA OCHOCIE – JAK UZYSKAĆ IDENTYFIKATOR ZGN

    Najgorętszy temat ostatnich dni, tygodni – płatne parkowanie na Ochocie. Dzisiaj chcemy przedstawić informacje dotyczące wydawania Identyfikatora ZGN.  W trosce o mieszkańców dzielnicy Ochota, podjęto decyzję o wydawaniu Identyfikatora ZGN, który będzie obwiązywać w strefach mieszkańca, wyodrębnionych przez służby dzielnicowe (są to drogi wewnętrzne, drogi osiedlowe, podwórka, parkingi osiedlowe). Za przeprowadzenie całej operacji związanej z wydaniem Identyfikatora ZGN jest odpowiedzialny Zakład Gospodarowania Nieruchomościami (ZGN) Ochota, z siedzibą przy ul. Białobrzeskiej 11.

    Wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać od 15 października 2021r (czyli od jutra). Zaleca się składanie wniosków drogą elektroniczną na adres e-mail: identyfikator@zgnochota.waw.pl. (adres e-mail będzie aktywny od 15 października). Wniosek można pobrać ze strony internetowej www.zgnochota.waw.pl. Uwaga powyższy adres e-mail służy tylko i wyłącznie do składania wniosków o identyfikator (nie będą udzielane wyjaśnienia, nie będzie udzielana pomoc). W celu wyjaśnień, pomocy merytorycznej zostaną uruchomione  w ZGN Ochota 2 numery telefoniczne: 575 00 67 50 oraz 575 00 65 60.  Oprócz tego (pomimo zalecanej drogi elektronicznej) wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Dzielnicy Ochota, ul. Grójecka 17 A, (parter) w godz. 8 – 18.00 w poniedziałki oraz od wtorku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00,  oraz w siedzibie ZGN Ochota, ul. Białobrzeska 11, od poniedziałku do piątku, w godz. 7.30 – 15.30. Rozpoczęcie przyjmowania wniosków – 15 października.

    A teraz instrukcja krok po kroku:

    1. Wejść na stronę internetową ZGN Ochota  zgnochota.waw.pl
    2. Kliknąć w zakładkę Identyfikator Strefy Mieszkańca
    3. Wyszukać dokument ,,Wniosek o wydanie identyfikatora”
    4. Kliknąć w dokument i wypełnić jego zawartość
    5. Złożyć wniosek:
    1. Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa
    2. Urząd Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa
    • bezpośrednio w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, w godz. pracy Zakładu.
    • Bezpośrednio w Urzędzie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa, w godz. pracy Urzędu.

    Udostępnij

    Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Rozumiem